Det är farligt att vara sjuk.

Det blir så mkt tid framför datorn....och roliga sajter med hästutrustning. 
 
Jag har ju skaffat mig en ny sadel (ska sälja dressyrsadeln vilken betalar för denna, lugn i bussen) som är brun och "behöver" ett träns i brunt också. Så idag "råkade" jag köpa ett Dyon working collection. Inte ett av deras dyraste men ändå ett fint träns med bra kvalité.
 
 
Fint va? Är det någon som tycker det är onödigt så kan jag meddela att jag sålt ett annat träns till förmån för detta så det blev nästan plus minus noll i slutänden. Nånting in - nånting ut. Det är vad som gäller i hästutrustningsväg. Sålde mitt svarta PS-träns som inte kommer användas nu och det är ju värt en del. 
 
Det är väl ungefär vad som hänt de senaste dagarna. Är som sagt sjuk så har legat i soffan och sett Orange is the new black (igen) tills jag fått liggsår och då har jag satt mig vid matbordet och pluggat lite matte sen fått mat hos mamma som den 14-åring jag är. Haha.
Hade planerat in två långpass på skidorna i helgen men det får jag förstås skita i.
Ska iaf på after-ski och klappa händerna åt Andreas och Chrille antingen i morgon eller lördag. Det är helgens planer.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0