Bra helg.

Vi har haft en bra helg. Både full fart men även tid till återhämtning och lugn. Jag har varit ledig fredag-måndag och dessa långhelger är underbara. Det jobbiga är bara att den alltid infaller veckan innan jag ska jobba helg så man vet vad man har att vänta.
 
Helge och Grande har blivit motionerade. Grande longerad och promenad, Helge lätt ridpass och promenad. Idag gick jag en timme med båda i skogen. Såg nån älgfluga men inte alls lika mkt som de verkar ha på andra ställen vilket är skönt, man vill ju passa på att vara ute i skogen innan det blir hårt och knöligt.
 
Idag klippte jag Grande på halsen samt klippte hans man som såg förjävlig ut haha.
 
 
I lördags kom svärmor och svärfar hit så åkte vi bort till Njupeskär och gick till fallet sen tillbaka och runt hela skiten. Det är jättefint att gå där uppe. Utsikten, naturen, växtligheten, färgerna. Fantastiskt fint med fjällvandring den här tiden. Vi ska försöka komma iväg en gång till innan snön.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0