Söndag

Då var det plötsligt söndag igen. Har verkligen varit fullt upp hela helgen med övertid, matteplugg, snickra och jobb på mitt andra jobb plus hästarna och stallet.
 
Jag och pappa bygger ett höhus till hästarna och nu är det väggar, tak och dörr kvar sen är den klar! Blir nog riktigt bra. Ska försöka hinna fixa lite med den imorgon, men den ska absolut vara klar i helgen hoppas jag.
 
I fredags kan Camilla och Heidi ut så red vi ut i skogen. En lugn tur såklart pga att Helge är under igångsättning. Han var spänd större delen av passet men gick ändå att påverka och rida i skaplig form.
Igår red jag ut själv och då var han riktigt fin emellanåt och lite spänd där emellan. Idag fick han en promenad på 45 min i ruskvädret. Fy fan rent ut sagt vilket pissväder det har varit idag.
 
Red faktiskt Grande idag ocskå. Barbacka på ängen i skritt och trav. Han vill iiiiiiinte ta innerskänkeln öht så jävlar vad jag fick jobba. Men han blev fin till sist iaf. Kan är ju gammal pållen, det får ta tid.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0