Weekend i Bollnäs.

Har spenderat helgen i Bollnäs med Andreas och hans familj. Kan verkligen slappna av där med sovmornar, mysiga luncher på stan och filmkvällar i soffan. Härligt avbräck från min ganska stressiga vardag annars.
 
Igår var vi på gymmet och körde ganska hårt allihopa så idag har jag en väldig träningsvärk, framförallt i EN vad, haha. Sprang en del på löpbandet också och blev förvånad över hur bra det kändes. Sprang på 10km i timmen ganska länge och det hann bli tråkigt innan jag blev trött. Mina promenader med hästarna ger nog sitt eftersom vi har så kuperad terräng i skogen här.
 
 
 
Tog en promenad med Helge när jag kom hem från Hälsingland idag. 45 min i skogen med pigg häst. Jag var inte så pigg dock då jag nästan alltid mår dåligt efter många mil i bilen, trots att jag kört själv. 
 
Idag bokade jag och älsklingen en myshelg som jag fått av honom i present <3 Cant wait! 
 
Imorgon börjar en ny morgonvecka på jobbet. Veckans planer är väl ungefär som vanligt. Jobb, hästar, osv och så ska jag försöka klämma in lite träning. Det var kul igår så vill komma igång igen. 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0