Sovmorgon och myssöndag.

Alltså min nya bil känns bara som ett bättre och bättre köp (ta i trä). Bara man håller sig lugn på gasen så blir det nog riktigt bra. Den är ju så fiiin =P
 
Red Grande på ängen och banan idag och fortsatte med bommarna från igår. Han klonkade i nån enstaka gång men hade annars väldigt bra koll på fötterna, han brukar annars kunna vara lite klantig men inte varken igår eller idag. Han var lite arg på mig när jag ville ha honom helt rak men när han väl var det var han mjuk och följsam och hade ett jämnt stöd på båda tyglarna. 
I galoppen red jag fram rejält för att få honom att röra igenom hela kroppen och komma loss ordentligt. 
 
 
 
Helge tömkörde jag i skogen idag igen. Lite klättring och gå på småstigar och lyfta på fötterna. Passar på att vara i skogen i helgen då det är älgjakt i veckan så då är jag inte gärna där, inte så långt in iaf. Blir lite skritt på asfalt i byn och så ängen/banan hemma till veckan. 
 
Helge fick en omgång med massageapparaten efter och han börjar gilla det nu. Första gångerna var mest läskiga =) Grande ska också få prova.
 
Nu laddas det för morgonvecka på jobbet!
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0