Uteritt.

Red ut i skogen själv på Helge idag. Skrittade över stock och sten som uppvärmning och travade lite på en grusväg. Här är vi ju så bortskämda med våra sandvägar så grus brukar vi bara skritta på, men det stärker att bygga upp dem på lite fastare, hårdare underlag emellanåt också. 

Hade gett mig själv två uppgifter idag. Att sträcka på mig och ha HELT stilla händer. Händerna var jag faktiskt duktig på. Helge fick acceptera att jag gav honom ett stöd på bettet och när han gjorde det öppnade jag händerna en aning för att lätta och då lättade även han. Så underbart att kunna rida honom i en trevlig form ute också. Skrev ju för bara några dagar sedan att han var så svår ute och vi har redan tagit ett jättekliv framåt. Kul! 

Vi mötte den här och en timmerbil i skogen och Helge brydde sig absolut ingenting. Rotvältor eller grenar som inte ser ut som resten av trädet däremot, livsfarligt! Haha vilka ologiska djur det där är ibland :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0