Tandläkaren och vanliga läkaren.

Inte varje dag man är både hos tandläkaren och läkaren. 
I morse slog Helge med svansen och den hamnade såklart mitt i mitt öga.Tänkte inte så mycket på det men när jag märkte att jag hade en röd fläck i ögat samt såg suddigt så fick jag en tid på sjukhuset. Det visade sig att jag hade ett litet hål på hornhinnan precis över pupillen så jag fick salva som jag ska ha i 3 ggr om dagen i 4 dagar. Lätt hänt, tydligen :)
Tandläkaren gick bra, var mycket bättre än jag trodde faktiskt. Kanske början till ett hål på en visdomstand men det ska jag kolla om 2 veckor. Annars inget. Skönt! 

Snart ska jag ut och rida Helge i snön och ikväll ska jag titta på hoppträning i Orsa. Louise Haaga håller träningar och det brukar vara sevärt. 

Imorgon ska jag också träna fast dressyr. Innan dess ska jag dock cykla Spin of hope med jobbet. 

  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0