Onsdag.

Trots att jag höll på att frysa ihjäl så var dagens ridtur både bra kvalitetsmässigt och rolig. 
Jag använde mitt nya träns från Ps of Sweden (som kom för en vecka sedan, missade mailet vid leverans) och jag är nöjd. Det satt bra på Helge men jag fick lov att göra extra hål i nosgrimman för den var något för liten annars. Han trivs bra på remont så det här kommer jag nog rida ganska mycket på. 

Blev bara skritt genom byn och upp i skogen som vanligt. På morgonen är även grusvägarna hårda så vi har inte mycket annat val. Blir liknande imorgon och på fredag får vi se om jag åker till ridhus eller rider hemma. Ska även till tandhygienist och tänkte se Andreas spela på afterski också. Dygnet har för få timmar! :)


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0