Önskelista.

Eftersom jag fyller 30 snart (helt sjukt) så passar jag på att skriva en liten önskelista. Ifall någon hade tänkt köpa mig en hemskt dyr och fantastisk present menar jag :)

Det är som vanligt mest saker till hästarna eller ridkläder som jag önskar mig haha. Det är roligast ju! 

Hur som helst. Här kommer några saker jag inte skulle tacka nej till.


En ordentlig tömkörningsgjord som är stadig och ligger still även om hästen får spel. De i tyg är helt värdelösa.


Dressyrskydd till alla 4 ben. Har vita nu men de är väldigt slitna efter flera års användande. 

Svarta, bruna eller nya vita kanske.
 

Detta schabrak har jag redan fast i hoppmodell och det är så snyggt! Nu vill jag ha det även till dressyrsadeln. Gillar grått! 



Förutom det så behöver jag lite nya produkter från Clinique (hur det nu stavas) och en ny mascara från M.A.C. Ett besök hos frisören eller fixa fransarna skulle inte heller vara så dumt.

Men helst av allt vill jag ha friska nära och kära samt klara av den här jäkla kursen i matte!










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0