Helgen.

Igår var det fest hos Sara och det var jättekul. Hade 7-kamp och grejer, åt och drack och dansade. Vissa natten lång, vissa inte. Jag och Andreas åkte hemåt några timmar innan de andra behagade att ta kväll. Vi kom dit i morse och väckte hela huset haha. Eller i morse, det var väl närmare 11.
Bakispizza som sig bör hos Sara (jag var inte bakis dock) och så hängde vi där ett tag innan vi somnade lite till hemma. 

Skrittade Helge runt gården och han kändes riktigt fin. I början var han inte riktigt framme men när han var det kändes han super. 

Någon som inte var super var lilla Lady i stallet. Hon har mått lite dåligt under kvällen så jag gick med henne samt försökte få i henne vätska tills hennes mattar kom hem. Hoppas hon får må bra nu. Inge roligt när man inte vet vad det är. 

Nu på kvällen ville grabbarna åka och bada så det gjorde vi. Jag stannade på land och frös trots jacka men visst badade de andra dårarna. Kallt! 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0