Typiskt.

Den utbildningen jag ville gå har de lagt ner på Högskolan Dalarna. Det var ju sjukt tråkigt iom att jag ÄNTLIGEN bestämt mig om vad jag ville göra. Utbildningen finns på flera ställen men jag kan inte sitta och åka till Piteå eller Hässleholm flera gånger varje termin. Det är skitlångt till båda ställena och jag kan inte vara borta från jobbet 3 dagar den veckan. Dessutom måste jag ha matte 3 innan sommaren vilket känns väldigt svårt. 
 
Har en annan idé nu och jag kanske kör på den istället. Det känns som ett viktigt yrke som behövs mer och mer. Det är dock HELT annorlunda än den utbildningen jag hade tänkt mig från början. Dessutom måste man betala den själv. Får väl tänka på saken lite till. Känns lite surt att vara tillbaka på ruta ett igen bara.
 
Från gårdagens träning.Har GALEN träningsvärk idag. Tom i handlederna.
 
 
Till något roligare.
 
Här ovan ser ni "mitt" träns =) Så himla fint! Ska såklart beställa det när det kommer ut för försäljning om någon vecka. Om det inte kostar över de 2000:- jag fick i presentkort, vilket det kanske gör. Att köpa träns för över 2000 kr när man mest rider i skogen känns sjukligt onödigt =P 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0