Dagens hästeri.

Startade dagen med en sovmorgon. Det var längesen så det var underbart. Andreas klev upp tidigare men det märkte jag inte ens. Jag vaknar väldigt lätt annars så det behövdes nog en sovmorgon.
Efter frukost fixade jag stallet och sen red jag och Elin ut hästarna i skogen. Grande var helt överlycklig och stackars Elin fick mycket häst att rida, men hon gjorde det riktigt bra! Han är ingen lätt häst, det ska gudarna veta.
Helge var jättepigg i början men blev lite trött mot slutet, till skillnad från vissa andra haha. Jättebra i galoppen idag och traven var också helt okej.
Härligt att vara ute med två glada hästar. Underlaget är bra nu också iom all snö.

Imorgon vilar Helge men Willy och Grande ska röras på och så ska jag till sjukgymnasten på kvällen.

But first....





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0