Mysridning.

Har varit ute och åkt på båda hästarna idag. Dör av tristess att vara instängd i lägenheten. 

Helge skrittade jag på hårt underlag genom byn med Emelie och Willy. Han var fin mestadels dock lite spänd på sina vanliga ställen i byn. Sista biten i skogen kändes han perfekt faktiskt. Precis jämn, mjuk och avslappnad.

Imorgon har jag faktiskt "tvingat" Emelie att rida Helge i Orsa så han får röra sig mer än vad jag orkar. Bara trava lite i ridhuset lite lugnt. Jag har ont i hela huvudet så jag fixar inte att trava just nu. Mina bihålor sprängs nog då :)

Grande red jag till Musi och plaskade sen tillbaka hem. Mysigt att rida på kvällen när solen är på väg ned och skogen är alldeles tyst. 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0