Funderingar.

Funderar på att sluta läsa hästbloggar, sluta följa hästfolk på insta och gå ur grupper som har med hästar att göra på Facebook. 
Det är inte kul att hela tiden se folk som åker och tränar, tävlar, utvecklas med sina hästar medan jag står helt still, knappt kan rida alls. Det gör ganska ont faktiskt när det är det bästa jag vet att träna med hästarna och göra framsteg tillsammans med dem. Tyvärr var det längesen nu. 

De som tänker att "ja men döm ut hästarna och köp nytt" kan bara...
Jag önskar bara att mina egna hästar mår bra, vill inte ha nya. De är ju mina familjemedlemmar. 

Det är mest gnäll här nu som ni märker men det är ju frivilligt att läsa.

Har iaf haft en helt grym helg som jag berättar om sen.   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0