30 år!

Japp, idag hände det. Jag klev över 30-årsstrecket och blev "vuxen". Trots att jag inte känner någon skillnad alls från igår så antar jag att jag måste bli gravid, köpa hus, Volvo, hund, skaffa sillisar och ett lammkött nu, 30-årskris och allt. Dock har jag inte råd med varken hus, Volvo, hund eller sillisar och gravid vill jag inte bli (just nu). Dock har jag redan ett lammkött och honom vill jag inte byta ut.
 
På jobbet överraskade de mig med presenter som levererades med en truck mitt under fikarasten =) Gulliga dom! Fick en höbal och en påse med pengar som jag kan köpa mer hö för. Det hade jag INTE väntat mig! Helt sjukt va fina arbetskompisar jag har <3
 
Sen i stallet blev jag lika överraskad där när Lena och tjejerna kom ut och gav mig en present dom med. En JÄTTESNYGG kortärmad piké från HV POLO. Stilren i marinblått och perfekt storlek. 
 
Nu på kvällen fixade vi lite hos mamma och pappa inför imorgon och blev bjudna på mat och tårta samt så fick jag presenter, som sig bör ;) Är jätteglad för alla grattishälsningar och presenter jag fått. Har så himla fina människor i min närhet. Imorgon kommer några av dom och firar med mig och Sofie som fyllde 25 igår. Lite grill, musik och lek blir det. Mysigt, synd bara att det blir så kallt på kvällarna.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0