Typiskt, men bra ändå.

Jaguaren passade såklart inte så den åker tillbaka imorgon. Bestämde mig därför att testa min egen sadel igen men med en padd och en annan sadelgjord...då låg den still och kändes toppen! Så det blir nog bara en Ogilvy-padd och en cair sadelgjord istället. Ungefär 15000:- billigare för mig :)

Helge var glad och väldigt pigg idag. Han rörde sig otroligt bra i sadeln när den låg still och bjöd som aldrig förr. Jag fick inte stopp pån. Hade ju hacket och han funkar inte speciellt bra på det. Han lägger huvudet i mina händer och springer. I början fick jag igenom förhållningarna men sen var det kört. Bocka gjorde han också. Glad knasboll! Hoppas jag kan rida på vanligt bett snart. 

Maria och Grande såg fina ut och Grande blir överlycklig när han får följa med.  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0