Helgen.

Är lite sliten efter helgen. Har varit i Sälen på Skirocken med tjejerna och vi var 15 pers i stugan. Alltså inte mycket sömn :) Vi var ut båda kvällarna och har dansat och sjungit en väldig massa. Väldigt kul men det märks att man blir sliten, trots att jag inte druckit mycket alls. 

När vi kom hem idag red jag Helge direkt. Maria och Grande var också med och de verkar vara en perfect match. Maria rider honom jättebra och de ser ut att trivas med varandra. Så kul att se från sidan hur glad och nöjd han är. Och fin! Man kan inte tro att han är 22 år faktiskt. 

Helge gjorde som han gjort nu den senaste veckan. Lång, låg och bara plöjer på. Han är säkert hur nöjd som helst men jag hoppas jag snart kan ha vanligt bett igen så det blir någon ordning på honom. Vi åker till Borlänge imorgon iaf så får vi se. 

Helge har även besökt kiropraktorn idag. Ville få honom riden först så det var skönt att jag hann med det. 
Kiropraktorn hittade lite låsningar i ryggen och tyckte han var spänd i rygg och hals men inga stora grejer. Jag ska stretcha och massera honom samt försöka få honom att arbeta mer med ryggen. Skönt att kolla igenom sånt här emellanåt.

Nu ska jag ta en dusch och sova några välförtjänta timmar innan det är dags för tidig uppstigning igen. De senaste två dagarna har jag varit vaken den tiden klockan ringer på morgonskiftet haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0