Äntligen!

Äntligen påskledigt! Är ledig 4 dagar och nästa vecka jobbar jag bara 3 dagar sen har jag 4 dagarshelg igen. Lyxigt. 

Imorgon ska jag upp tidigt för att ta ut hästarna och fixa stallet innan jag ska befinna mig i Orsa senast 8.15. Ska hjälpa till på hopptävling. Ponny. Hade förstås hellre sett när hästarna tävlade idag men eftersom jag jobbat kunde jag inte hjälpa till idag. Får stå på framhoppningen och akta mig för ponnyekipage i full fart istället hehe. 

Helge har jag ridit varje dag den här veckan och så också idag. Idag var några av grusvägarna helt okej att både trava och galoppera på och Helge kändes väldigt nöjd när han fick röra sig lite mer ordentligt. Jag fokuserar mycket på min sits och inverkan och tycker att jag har gjort stora framsteg med händer och armar. 

   Gissa om jag är less på all snö, is och lera! Vill rida i skogen nuuuu. Hästarna ser ju ut såhär om benen konstant. Lera, lera och lera.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0