Äntligen.

Idag gick det för första gången i år att rida vettigt i skogen på våra UNDERBARA sandvägar. Herregud vad bortskämda vi är alltså. Det räcker att komma till Mora eller Orsa så ser det inte alls lika bra ut som här. Det finns sandvägar även där men inte i mängden vi har här. Vi skulle lätt kunna rida olika vägar varje dag hela sommaren. 
Både jag och Helge njöt för fulla drag. Så himla roligt! 
 
 
 
Vi skrittade bara idag men gissa om jag var sugen på en premiärgalopp i skogen. Det får bli någon annan dag i veckan. Imorgon blir det också bara skritt.
 
 
Senast onsdag ska dressyrsadeln vara här och det ska bli spännande! Hoppas den har tillräckligt stora stöd. Helge har så stor gång att jag måste ha all hjälp jag kan få med att sitta still och sitta rätt. Däremot vill jag inte bli låst, en balansgång det där. 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0