Westernsadel.

 
Jag skulle vilja skaffa en westernsadel till Grande. Inte för att JAG känner att jag måste ha en utan för att det vore så kul om mamma och pappa kunde följa mig och rida ibland utan att jag måste gå bredvid och leda. I en westernsadel sitter man ju ganska säkert och jag kunde rida på Helge och ha dem i grimskaft. Jag är 100% säker på att de båda skulle älska att följa med ut i skogen. Om ni läser detta mamma och pappa så investera i en westernsadel som passar Grande så får ni följa med mig precis när ni vill. Jag är helt seriös. Faktiskt. Andreas kunde också hänga med utan att riskera att bli barnlös eller riskera att flyga av lika lätt. Vore jättekul faktiskt! Jag hade gärna betalt den själv om jag haft råd men det finns inget utrymme för det. 
 
 
 
 
Bara sadeln som fattas. Sen har vi en tvättäkta wild, wild west-outfit.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0