Tappsko och planer.

Ute är det full oktober som de senaste dagarna men jag känner mig ändå ganska glad. Det är sista jobbdagen för veckan (kväll) och jag har smitt...smidit...lite planer och satt dem i verket alldeles nyss. En sak jag har funderat över i omgångar ganska länge men nu var det dags! Tänker vara sådär jobbigt "hemlig" så, to be continued. 
 
Hästarna fick en promenad på 40 min i skogen idag. Grande hade tappat en sko i hagen så efter promenaden (som var på sand i skogen) slog jag på den igen. Det är så praktiskt att kunna det själv och slippa tjata ut hovslagaren på en sån sak. Billigare också. Skon var helt rak och fin och jättelätt att spika dit precis som den satt innan. Fattar inte hur hovslagarna orkar dock, jag var helt slut i benen när jag var klar och då var det ändå Grande som tappat en sko. Värre är det när det är Helge =) 
 
 
Blev iaf nöjd med mitt jobb. Fint va? =) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0