Oktober much?

Om man bildgooglar Oktober skulle bilderna se ut exakt som det gör ute nu. Det spöregnar och har så gjort hela natten och hela morgonen, de flesta löven har blåst ner från träden och det är som ett grått lock över hela himlen. USCH!
Jag älskar hösten, tills det fina övergår till det här. 
 
Igår fick hästarna vila så det fanns inga ursäkter idag. Det vara bara att dra på sig regnkläder och tömköra, som var dagens plan. Pissblöta blev vi men nu är det gjort och hästarna går i hagen med sköna täcken och hö och jag sitter i soffan med en filt över axlarna och äter frukost. 
 
 
Helgeknasen häromdagen.
 
Avslutar med en sån där "pinsamt att erkänna men jag gillar den"-låt. Har ingen aning om vad de sjunger men det hade jag inte haft om de sjöng på engelska heller, jag lyssnar aldrig på texter.
Den är med......wait for it....Enrique Iglesias!
 
 
 
Visst rycker det i dansnerven?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0