Nu så.

Nu är det nog med täcken! Vet inte hur många Horseware-täcken jag har nu och de får banne mig räcka en livstid. Fick hem ett sånt här idag som Helge ska ha inne i vinter:
 
Och ett sånt här som han får när det är skitväder, som det ju är nu.
 
 
Han passade i båda. Då passar Grande i dem också. 
 
Då var jag ruinerad för den här månaden också. Vad kuuuul det är att ha häst(ar!) =P
 
Skrittade Helge runt byn idag eftersom det är jakt i skogarna. Helge är inte skotträdd men jag är rädd att vi är för lika en älg (vitt stort djur med ryttare liksom, efter några huttar är det lätt att förvandlas till en älg).
 
Imorgon ska jag besikta "gamla" transporten igen. Nu har jag lagat allt som finns på den snart så nu borde den gå igenom. Ska även till sjukhuset och se om de kan ge mig ett piller så min mage blir lika fantastiskt perfekt som resten av mig och sen ska jag/vi till Orsa och motionera djuren på utebanan. Då får jag köra min nya "leksak" (som A kallar den) igen. Den transporten alltså. Hur kan folk köpa Boj-släp när Star/Thule är sjukt mkt snyggare? =)
Smaken är som baken och det är väl en jäkla tur det. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0