Måndag morgon.

Idag är det höst på riktigt ute. Gick en timme med hästarna mot sjön och det var riktigt ruggigt väder. Tur att man måste gå fort när Helge är med, då håller man sig varm =) 
 
På lördag är det hästloppis på Mora ridklubbs dressyr-tävlingar så jag tror jag ska samla ihop lite saker som jag vill bli av med och lämna dit. Har bl a ett mörkbrunt träns med tre nosgrimmor som jag bara tömkör hästarna i. Då kan jag lika gärna plocka av tyglarna på ett av de andra tränsen och använda det. Jag vill inte ha något överflöd längre, det tar bara plats och det är onödigt att ha "pengar" som bara används någon gång i veckan, om ens det. Lika med ett par Kingsland-ridbyxor, något ländtäcke, vita ridbyxor, lite pikés m,m. Kanske kikar lite på tävlingen också, jag brukar bli inspirerad av det. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0