Min helg börjar nu.

Jobbhelgen är till ända och det blir en ledig måndag imorgon. Trots att det har gått bra att jobba så ska det bli skönt att vara ledig. Ska åka med Helge till Orsa och rida ett lättare pass. Marken ute är ju stenhård och bitvis knölig så det är ingen hit att knappt ens skritta ute just nu. 
Var i Orsa igår och red lite bommar och idag blev det en promenad i mörkret. Min pannlampa har börjat strejka så det blir nog att bota mörkrädslan i vinter ;) Hästarna är bra sällskap men ibland har de svårt att se skillnad på rotvältor och riktiga monster, vilket gör att när det är mörkt är det lika bra att vara rädd för allt. 
 
Första advent och imorgon är det första december. Årets gråaste månad är snart slut och iom att det blir december imorgon så förväntar jag mig att marken ligger vit när jag kliver utanför dörren. 
 
 
 
Mina hjärtan <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0