Helgen.

Igår efter att jag fixat stallet på morgonen åkte jag till Bollnäs för att hälsa på Andreas och svärfamiljen.
Vi åkte till en mysig gårdsbutik lite utanför Bollnäs och köpte två gigantiska julstjärnor som mamma och moster hade beställt. Det fanns väldigt mycket fint där men både jag och Andreas ville spara pengarna till julklappar och annat (mat hehe).





På kvällen gjorde vi belgiska våfflor och kollade på film hos Andreas bror med flickvän. Mysigt värre.
Åkte hemåt idag vid elva och så red jag och världens bästa hovslagare ut hästarna.
Grande var jättefin och såg helt överlycklig ut! Det gör matte glad i själen 😀
Helge har kommit in i ännu en spänd-period så han var lite jobbig i början. Inte direkt rädd för något men inte heller så avslappnad som jag önskat. På slutet blev han bättre och kunde säkert slappna av flera steg!
Nä, men han slappnade av fint och travade på i låg form med långa steg.
Bättre än inget.
Nu laddar vi inför tisdagens träning för Nina.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0