Ledig fredag.

Båda hästarna har motionerats idag. Grande fick springa lite på banan med Andreas :) Jätteduktiga! Fattar inte hur man kan rida typ två gånger per år och ändå sitta superbra? Fusk!
Helge red jag på ängen i morse. Kändes jättefin (film på insta susannakans) och avslappnad. Något stel i sidorna men jag har inte kunnat jobba mer än rakt fram så det kommer väl framöver.

Annas har vi varit en sväng på hopptävling i Mora. Ponnys i full fart där många (!) fick tillsägelse pga för hård användning av spö. Hade det varit min unge hade jag blivit galen! Kan man inte få över hästen över hinder utan att använda spö varje gång kanske man kan stanna hemma?
Storhästarna hann inte börja innan vi frös ihjäl och styrde kosan mot andra ärenden.

Imorgon ska jag infinna mig på jobbet 05:30 senast så det blir en tidig kväll.

Titta vilket stjärnskott till boyfriend jag har :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0