Lördag.

I morse när jag vaknade var marken vit ute. Typiskt. Hade gärna sett att snön försvann så fort som möjligt men man får väl tänka på att det bara är mitten av mars än.
Hästarna verkade dock inte lika bekymrade som jag.




Vi har haft besök av våra föräldrar idag och bjöd på middag som Andreas lagat. Jättegott! Han är väldigt duktig på att laga mat och baka my man.
Efter maten åkte jag, mamma och svärmor till stugan några mil bort. Vi skulle inspektera taket och det slutar med att jag ska klättra upp på stegen bakom mamma för att ta emot henne om hon halkar ned från taket, men istället åker stegen ner i snön så hon tappar balansen och ramlar ner från stegen och landar i snön. Som tur var landade hon ganska mjukt men det var nära att hon slog huvudet i brädhögen alldeles intill. Usch det var hemskt. Försökte ta emot henne men fick bara tag i benen :( Förlåter mig aldrig om hon får någon bestående skada i nacken eller ryggen.
Det verkade inte som något allvarligt iaf, nu väntar jag på samtal från akuten. Så onödigt.

Hästarna fick vila idag men imorgon är det dags igen.

Lite bilder från idag.















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0