=(

Nu sitter my love på ett tåg till Hufvudstaden. Igen. Den där jäkla hufvudstaden. 
Det blir så tomt varje gång han åker tillbaka till skolan. Sjukt trist, meeeeen det är ju bara 3 år och några månader kvar (ingen missade den ironin right?). 
 
Jag har mått som en överkörd röv idag. Förkyld, huvudvärk och ont i magen. Kämpade (ja det var exakt så, jag fick bita ihop som sjutton) mig igenom arbetsdagen och det var tur att jag hade en revision att förbereda så jag fick sitta still en del och tjura. 
 
Hade bestämt igår att hästarna fick vila idag och eftersom det snöade massor idag så kändes det som ett bra val. 
 
För övrigt tycker jag ni ska läsa www.nattstad.se/tourettes
Haha, dont you just love angry people? Det gör jag. Jag känner igen mig och tycker det är skönt att inte vara hård men rättvis själv. Folk ä dum i huvä, så är det bara =) 
 
Som idag när jag åkte till stallet tex. Ett litet barn var ute och gick på fel sida av vägen. Blev genast skitarg på hans föräldrar. Varför får ett sånt litet barn gå själv på vägen och va fan, varför har de inte lärt ungen att gå på rätt sida?! Ville veva ner rutan och skrika "Du går på FEL SIDA FÖR HELVETE!"....Sen fick jag dåligt samvete för den stackars pöjken och ville erbjuda honom skjuts hem istället. Hans mamma och pappa har förmodligen inte lärt honom att inte hoppa in i en bil med främlingar heller, de idioterna!
Fast.... någon av dem kanske är sjuk. Han kanske inte ens har både en mamma och pappa. Kanske var han ute och knackade dörr för att tigga pengar som en annan Jehovas vittnare (eller va de nu gör, jag har aldrig riktigt lyssnat när de babblar på om paradis och annat strunt), sånna tankar surrade runt i min sjuka hjärna, sen var jag framme i stallet. Humörsvängningar någon?
 
Idag har jag haft fredag hela dagen, vilket betyder att även imorgon och övermorgon är fredag. Yey! 
I helgen har jag tänkt att titta på en av Sverige bästa dressyrtränare som håller träning. Det lär man sig mycket av och blir framförallt inspirerad. 
 
 
Slutord: 
Just nu avskyr jag snön jättemycket och vill ha barmark och värme! Tur att hästarna har brodd och sulor kvar. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0