Midsommardagen.

Min midsommarafton igår blev inte riktigt som jag hade tänkt mig med ett lite omtumlande besked (inget dåligt egentligen, bara förändringar). Nu ser det ut att lösa sig bra ändå men gårdagen var lite jobbig även om det var trevligt att vara på majstångsresning, äta middag med massa folk, spontanbesök som också bjöds in på mat osv. 
 
Fick sovmorgon idag och så har jag haft sitsträning på Grande. Andreas longerade och tjatade på mig. Shit var svårt det är att få hästen rund runt innerskänkeln utan att få använda tyglarna, men det går! Ska försöka göra detta nån gång i veckan iaf om nån orkar longera mig =) 
 
Ikväll ska jag ut på krogen (kors i taket) för första gången sen juldagen tror jag och imorgon bränner vi ner till huvudstaden och plockar ur Andreas gamla lägenhet.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0