Kvällsridning.

Har varit på studentmottagning för min kusin Linnéa som tog studenten idag. God mat och umgås med släkt och vänner. Mkt trevligt!
Efter det red jag ut Helge i skogen och kontrollerade att han kunde stanna inom ramen utan att försöka springa iväg eller slingra sig. I början - nej. Inte så konstigt med tanke på att han vilade igår och bara blev rörd på dagen innan. Jag gjorde ingen affär av det utan gjorde en ordentlig halvhalt och började om. Han svarade fint och kändes bra, dock lite för "på". Han ville inte vänta riktigt utan var beredd på allt hela tiden och började trippa så fort jag kortade tyglarna en aning, inte okej.
Imorgon försöker vi igen :)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0