1 juni

Jobbhelgen är över och det har gått riktigt bra faktiskt. Att det har varit fint väder har jag inte ens märkt för det har varit så stressigt på jobbet. Då går tiden fortare så det var inte heller jobbigt. Dock är det ju förstås skönt att att inte jobba helg förrän om 4 veckor igen.
 
Skjutsade A till bussen mot Sthlm i eftermiddags och det är sista gången på ca 10 veckor han åker dit för om en vecka kommer han hem för sommaren! Som jag har längtat efter det. Även om det är skönt att ha egentid nån kväll ibland så föredrar jag ju att ha honom hemma. Någon som sjunger knäppa sånger, fuldansar och gör massa knasiga saker, samtidigt som han är skapligt vettig (nåja) och smart. Det är tomt utan den knasbollen här nu. 
 
Red Helgehästen ett pass i skogen. Jättefin men lite stressad i traven. Han vill inte riktigt vara inom ramen utan försöker springa ifrån lite, så det blev många övergångar till skritt. Jätteskönt att kunna rida i linne i skogen. Nästan inga flygfän heller. Härligt! Bra avslutning på den här helgen. 
Imorgon är jag LEDIG och det ser ju att bli fint väder igen. Får se vad dagen har att erbjuda. Ska iaf motionera båda hästarna. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0