Vilken dag.

Och inte i en positiv bemärkelse.

Började med att kliva upp jättetidigt och ta ut hästarna samt mocka en box. Stressar hem, byter om, slänger i mig frukost (eller? jag kommer faktiskt inte ihåg om jag åt frukost alls) och åker vidare mot hotellet vi skulle ha utbildning på och märker att jag är en timme för tidig! Vi skulle börja senare än sist. Hade hunnit massor på den timmen! Plats lämnad för valfri svordomsramsa:




Åkte istället till en bygghandel och köpte till nödvändigheter till dagens uppsättning av skåp på vägg.
Kursen behöver inte beskrivas mer än att dagens fb-uppdatering förklarar den ganska väl...

Gick i skogen med hästarna ca 45 min när kursen var slut för idag. Det var verkligen kolsvart! Hade aldrig gjort det själv utan hästarna. Aldrig! Hade iofs pannlampan men ändå. Läskigt. Tänkte ju låta Helge vila idag men eftersom det ska bli kallare i helgen, vilket innebär hårt i marken så passar jag på att röra på båda nu när det fortfarande är mjukt.
Drygt att sluta så sent om dagarna för övrigt.

Vår makeover på lägenheten börjar bli klar. Nu är det bara att inreda och greja, alltså det roliga, kvar. Det ser typ ut såhär, dock lite ofärdigt ännu.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0