Sliten och sånt.

Vilken underbar start på dagen! Vaknade pigg och utvilad och tog en härlig promenad till stallet. Fixade det i ett nafs och promenerar nu hemåt igen. Friskluften strömmar ner i mina lungor och jag känner mig som hälsan själv.

Hade jag inte varit på 30års-fest igår hade dessa rader kunnat vara sanna.
Vaknade allt annat än pigg och utvilad vid åtta efter att ha kommit i säng 04 i natt. Andreas åkte och jobbade medan jag gick över på medvetslös-mode och sov någon timme till. Efter mycket ångest och ingen frukost pallrade jag mig iväg till stallet. Till fots. Till hästarna på apostlahästarna så att säga. Var nog ungefär lika jobbigt som att bestiga Mount Everest eller liknande fysisk jätteansträngning. Min huvudsyssla under gårdagen var nämligen också fysisk jätteansträngning. Som den rockstar jag var utklädd till (Slash) så gick jag lös hej vilt med en av Andreas gitarrer och hade nog lite FÖR roligt. Det känns så i benen idag iaf. Jag är dock inte bakis överhuvudtaget, bara väldigt seg.



Många trodde att jag hade peruk på mig men det är mitt eget hår. Fick tvätta det 4 ggr i natt innan all färg var borta.
Hade iaf en kul kväll igår! Ont i kroppen och svintohår till trots.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0