Ridit dressyr.

Har nu på kvällningen ridit en häst åt en kompis som är sjuk med feber osv. 
Hästen i fråga är ett sto, vet inte riktigt hur gammal men typ...7-8 kanske? Mindre än mina hästar men hade ganska stort steg ändå och kändes ändå inte så himla liten. Fick lite varningar att hon kunde protestera lite om hon kände sig pressad så jag red ganska kravlöst och bara försökte få henne inom ramen och acceptera att vara mellan hand och skänkel. Funkade ibland och ibland inte. Ville inte sitta och pressa henne när jag inte känner henne heller. Hon var iaf rolig att rida och väldigt mjuk, som en liten gummiboll. Trevlig pålle!
 
Har en liten film på min instagram susannakans.
 
Nu är jag galet trött så det är dags för en dusch och sen sängen. Morgonvecka nu. Jag gillar inte den heller. Jobba mellan 10 och 14 hade varit nåt det.
 
 
Saknar redan min älskling <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0