Nöjd.

Är ganska nöjd med vad jag åstadkommit idag. 
Jag har jobbat, varit på sjukhuset (ultraljud på min fettknöl som kanske inte var en fettknöl men som ändå var en fettknöl), motionerat mig själv och hästarna, lagat bra mat, pluggat matte och plockat lite hemma. Feels good! 
 
Imorgon väntar först jobb sen dressyrträning och hämtning av en höbal. Hästarna får vila imorgon men sen ska de röras på resten av veckan. Åker nog iväg med Helge i helgen igen. Det är lite tradigt att gå samma väg som jag brukar och skogen har fått dåligt underlag nu när det blev varmt några dagar. 
 
Ska se det förbannade spektaklet PH ikväll men sen är det äntligen slut och jag kan somna sött vid halv åtta. Eller nåt. 
 
 
 
Mina fina hjärtan. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0