Idag.

Första delen av dagen var super. Sovmorgon, tjejvasan och sen 3-milen på tv till frukost. Har även diskat och pluggat och varit SÅ duktig.

Fixade stallet på eftermiddagen med A som sällskap och försökte samtidigt kolla koll på hur det gick för syster i Thailand som hade krångel med sitt kontokort. Skjutsade sedan A till bussen mot sthlm och så hade jag glömt att lägga tillbaka hans kort i hans plånbok. Klantigt! Som tur är har jag två kontokort så han fick det ena och jag fick en god anledning att skaffa Swish. Jag blev iaf stressad och när jag är stressad har jag svårt att komma ur det. Jag jobbar bra under stress, men när stressen lagt sig är min hjärna sjukt svår att lugna ner igen. Dagens psykfalls-problem :)

Tog en promenad med hästarna nu på kvällen i pannlampans sken. Vi var mörkrädda alla tre och ett tag när Grande gick och blåste upp sig funderade jag om vi skulle lägga benen på ryggen och fly vår kos men som den självutnämnde store ledare över flocken jag är så bet jag ihop och gick vidare. Man känner sig liten mellan de där två när de är rädda. Finns liksom inte så mycket att säga till om med 650-700 kg rädd häst i varje hand som skulle kunna meja ner en på en halv sekund. Tur att de iaf är väluppfostrade (skapligt).










Kom ihåg att hjälpa en häst tillsammans med HM! Gå in på Facebook och låna ut er status eller dela på insta med taggen #hmwelovehorses. GÖR DET!























Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0