Hurtig.



Idag har jag varit duktig på att promenera. Först till stallet, sen 45 min med hästarna och nu hem från stallet.
Om man glömmer bort att det är lite tråkigt att gå och struntar i att man är lite stressad så är det riktigt skönt. Man ser sin omgivning på ett annat sätt och jag brukar fantisera om olika hus jag går förbi. Vilka jag skulle kunna tänka mig att bo i, var stall och hagar skulle ligga osv. Är det barmark går jag ibland genom skogen hem eller tar den längre vägen vid sjön. Vi bor så himla fint här så det gäller att inte bli hemmablind. Mest går jag för att spara bensin och få motion men det skadar ju inte att uppskatta det på vägen. Även om jag ibland önskar att jag tagit bilen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0