Schockemöhle Mickey.

Köpte en varm stall- ridjacka för några veckor sedan. Jag är väldigt frusen av mig så "vanliga" vinterjackor går inte. De måste vara RIKTIGT varma. 
Beställde först en kappa från Laura Garrelli. Skitsnygg men inte tillräckligt varm, dessutom opraktisk eftersom jag ville kunna rida i den. Gillar inte att rida i långa jackor, det blir mest knöligt och krångligt, skönt till och från träningar dock.
 
Bestämde mig för en kort och det blev modellen Mickey från Schockemöhle. Den är jättevarm och skön och den har två dragkedjor så om man blir varm är det bara att öppna den yttersta så blir man lite svalare. Hittade den dessutom för ett bra pris på en mindre ridsportbutik på nätet. 
 
Visst är den snygg? Jag är supernöjd! 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Är det dun? gillade modellen :)

2014-12-11 @ 16:04:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0