Promenix.

Runt nollan och grått, det verkar vara senhöstens/början av vinterns melodi. Den värsta tiden på året är nu när det är hårt i marken men ingen snö. Ganska värdelöst så jag hoppas snön kommer snart. 
 
Tog en promenad med Helge nu på morgonen och ska gå en sväng till med både strax innan de får lunch. De kommer ju in ganska tidigt nu när det blir mörkt vid 16 och jag vill inte att de ska stå still så mycket. Jag skulle gärna haft en skrittmaskin men ändå inte. Tråkigt för hästarna att bara gå runt, runt samt att det sliter att gå på volt. Jag hade helst gått med dem en timme om dagen även de dagar de rids men tiden räcker liksom inte till. Man får göra det bästa man kan och göra det när tiden finns. 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0