Dan före dan före dopparedan.

Helgen swishade förbi med jobb på julshow och en snabbvisit till Hälsingland. Det gör dock inget att helgen gick fort för jag är ledig tills nästa helg och det känns skönt! Hade inte kunnat jobba nu med min arm ändå. Ska äta en kur antiinflammatoriskt och hoppas det släpper. Var vaken större delen av natten och grät tom en skvätt i morse för det gör så förbannat ont. Kan ju inte vila armen heller för jag har ju mockningen och det att göra i stallet.

Helge var mer vild än tam att ta ut idag och han börjar bli sig själv igen. Ska börja gå med honom imorgon.

Grande red jag en sväng nu på kvällen. Pannlampan är lagad nu och funkar perfekt igen. Grande var jättepigg och fick göra lite som han ville. Min arm ville inte riktigt vara med om något annat.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0