21 augusti.

Det är då jag fyller 29. Herregud 29 år! Jag känner mig inte som 29. Men iallafall, som den ungdom jag känner mig som så har jag funderat ut en önskelista. Jag vet inte alls vad jag önskar mig egentligen men..
 
* Presentkort. Jag gillar presentkort! 
På någon av dessa butiker kanske. 
Norells - jag kommer behöva en vinterjacka i vinter att ha i stallet och rida i. 
STIL - butik i Mora som alltid har jättemycket snygga kläder.
IKEA - där finns det alltid massor man "behöver". Jag vill göra om lite hemma.
 
*Bidrag till ridstövlar. 
Har insett att det är HOPPLÖST att hitta ridstövlar som passar mig. Mina ben är för långa så jag måste måttbeställa och det är dyrt.
 
Har för övrigt ett par Petrie till salu. Storlek 37, vidd 34 och höjd 47, för typ 400:- Bra skick!
 
Äsch jag blir glad vad jag än får såklart. Det är ju tanken som räknas!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0