Ryttareliten.

JAG. ÄLSKART! 
 
Jag älskar alla som är med också. Tom tjurskallen Daniel Zetterman. Fast han är väl bara trött på segon och idioter. I know the feeling. Finns en annan som är med i kulisserna också som jag inte har mycket till övers för. Jobbade med henne på Strömsholm och där skulle man inte komma som ny och duktig hästskötare inte. Hon var riktigt elak men det får stå för henne. Hon ramlade av när hon tävlade rookie-klassen på Pingst-tävlingarna (1m) så jag fick min revansch. Skadeglädje när det är som bäst =) 
 
Lisen och Peder: Helt underbara!
Charlotte och Rasmus verkar också härliga. Hon beteer sig lite bortskämt men vem hade inte det i hennes sits, innerst inne?
Daniel och Alex: Lite tystlåtna men ändå underhållande att se på. De är grymma på att rida båda två. Och deras mamma verkar så gullig =) Royne är ju inte med iom deras skilsmässa och jag kan tänka mig vad det gäller. Han har ju inte haft något "guds-bästa-barn"-rykte direkt. Fast jag har INGEN aning så det är inte säkert öht. Lyssna inte på mig. Jag skriver mest en massa strunt.
Strunt sa jag! 
 
Längtar redan till nästa program. Måtte det aldrig ta slut! Då kanske jag filmar ett eget. "Kleti och pleti i hästvärlden", kunde det heta. Eller "Vi som försöker och försöker men ändå inte kommer komma nån vart", vet många som skulle platsa i det programmet. 
 
Nu ska jag se skötarna eller vad det kortare programmet nu heter. Jag är glad att någon gått upp minst 20 kg sen Strömsholm-tiden. MOAHAHAHAHA. Fast med tanke på mitt middagsintag idag så är jag snart där jag med.
 
Ciaaaaao.
 
 
En gång var jag brunett och hade väldigt långa strumpor. 


Kommentarer
Maria

Håller med till 100% - härliga, duktiga ryttare! Veckans höjdpunkt!!

2014-04-02 @ 07:23:44
URL: http://lillymia.blogg.se
Pernilla

..och en gång va du i Sälen! Vafan ska du inte med hela helgen då?

2014-04-02 @ 11:56:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0