Jobb-helg.

Äntligen är helgen slut. 
Den meningen har jag nog aldrig skrivit förr. Fast det enda som är bra med att den är slut är att jag är ledig imorgon (jobbat igår och idag). Det dåliga är ju att A åkt till Sthlm igen. Lika tråkigt varje gång =( Kommer aldrig vänja mig att han åker. Snart sommar dock! Då träffas vi mycket mer. 
 
När jag släppt honom vid tåget tog jag en promenad med hästarna i skogen så de fick röra sig lite.
Bjöd in mig själv på kvällsmat hos mamma och pappa efter det och nu är jag hemma igen och borde verkligen plugga.  
MEN, jag gör det imorgon. Jag börjar på måndag, som det så fint heter.
 
 
 
Bilden har ingenting med nånting att göra. Det är bara jag. På en klättervägg. 
God natt.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0