Det här duger inte.

Som den tjuriga jäkel och vän av ordning jag är så tolererar jag ICKE sånna dumheter som att företag man beställt saker ifrån tar lång tid på sig samt inte svarar varken i telefonen eller på mail när man frågar om de skickat varan eller inte. Tycker inte det är speciellt höga krav att ställa. F*ck off säger jag då och beställer varan (ny hjälm) på annat ställe. Hmpf! Inte för att det drabbar dem att EN kund ber dem dra åt helvete men ändå. Jag tycker att jobbar man med service, GER MAN SERVICE annars kan man göra något annat. Jobba i en gruva eller nåt. Är väldigt principfast när det gäller sånt. Det och tider. 
Hur som helst så beställde jag nya hjälmen vid 9 imorse och några timmar senare var den skickad. Så ja. DET är bra service. 
Nu blev det en snyggare hjälm dessutom. 
 
 
 
 
 
Först när dessa hjälma kom tyckte jag de var skitfula och att jag aldrig nånsin skulle sätta på mig någon. Meeeen man är väl kappvändare =) Hehe, nej men när man vant sig tycker jag ändå den är snygg. Sen har ju Charlotte H-B en liknande. Det måste betyda att jag också får massa dyra hästar av hennes pappa om jag har liknande hjälm. 


Kommentarer
Åsa

Åh, vad jag håller med! Både om service och hjälmen. Funderar på en sån också, om jag inte ser ut som ett ägghuvud i den :p

2014-04-06 @ 11:28:08
URL: http://hasteriet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0