Mest massa bilder.

Idag har Helge äntligen blivit skodd. Hoppas skorna sitter kvar den här gången. Han blev lite kortare i tårna bak så han inte kan trampa så långt fram, får se om det hjälper. 
Gick med båda hästarna i skogen 40 min när skoningen var klar. Vill inte rida samma dag som de skos. Imorgon ska dock jag och Emelie ut på en tur i skogen. Galoppera upp lite flås är tanken. 
 
I helgen blir det nog markarbete. Ska försöka bli fotad. Det vore kul att ha lite nytt.
 
 
 
 
 
 
Tittar på De dejtbara. Underbart! De är ju så fantastiska. Helt sorglösa och glada. 
 
Sist men inte minst så måste förstås min och älsklings 4-årsdag firas idag! 4 år. Det är länge det. Han är fortfarande lika underbar, snäll, fin, knäpp, tokig, smart och rolig och han gör mig lycklig. 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Matilda

Underbara Bilder!

2013-09-06 @ 13:57:41
URL: http://showjumper.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0