Matteplugg.

Har tvingat mig själv att räkna lite matte nu på morgonen. Förstod det mesta men sen körde jag fast och då gav jag upp. Ska försöka mer lite senare. Det är min nya metod, göra det jag kan och när jag kör fast fortsätta lite senare. 
 
Gick med hästarna 40 min imorse. Helge ska kollas av Li Johansson på torsdag så tills dess blir det bara promenader. Passar bra då jag har så sjukt mycket att göra den här veckan. En till semester vore på sin plats =)
 
Har inte så mycket mer ointressant fakta att skriva ner faktiskt. Steker kyckling som jag ska göra fajitas av och slänga i mig innan jobbet. Är inte direkt peppad att jobba kväll men va fan. Fick lönebeskedet igår så då blev det plötsligt värt det igen. 
 
Bildbomb!
 
 


Kommentarer
Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot

Men vilken underbar bild den första bilden är! :)

2013-09-26 @ 22:27:04
URL: http://stockholmsjenna.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0