Riktig mat.

Potatis, hemmagjorda köttbullar, råröda lingon och gräddsås. Det har jag ätit till middag nyss. SÅ himla gott. Jag ÄLSKAR riktig mat gjord från grunden, förutom köttbuljongen i såsen då. Det är så det ska vara. Bra lagad och närproducerad mat.  
Jag svälter hellre än äter en enda gång på Mc Donalds eller liknande skitmat. BLÄ! Köttfärsen vi åt idag är dessutom "snäll", mkt viktigt. Kan inte äta utländskt kött med gott samvete. Är jag bortbjuden så har man kanske inte mycket val men annars är det svenskt eller inget, och kommer så förbli.
 
Har haft en stressig dag på jobbet (stressig höst snarare) men kunde slappna av när jag kom till stallet. Det är så mysigt att vara där. Jag skulle bli alldeles rastlös om jag inte fick åka till stallet och hästarna varje dag. 
Blev en promenad med dem idag. Helge skulle såklart gå fortare än oss andra hela tiden och Grande ville gå i sin egen takt där bakom. Masserade igenom hela Helge och stretchade ordentligt.
Nu är det bara några dagar kvar till återbesöket. Är lite nervös, såklart, men jag kan iaf inte se nån hälta. 
 
Skönt med helg snart! Har sagt att jag inte vill jobba i helgen. Jag behöver en lugn helg.
Jag tror verkligen jag gör det. Nästa helg är det dock jobb igen. Vi kör på. 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0