Kan pusta ut.

Känslan i min kropp nu är UNDERBAR! Jag har varken tränat eller gjort något annat, jag har bara precis blivit av med min migrän. Ni kan inte förstå hur fantastiskt det är! Hade jobbat ungefär halva dagen när jag började få synbortfall och jag har lärt mig vid det här laget vad det innebär. Migrän på gång. Snälla mamma åkte och köpte medicin till mig och skjutsade hem mig från jobbet. Köra bil med knappt halva synen känns ganska korkat så det ville jag inte.
Har jätteont i halsen av alla kväljningar jag fått idag men värst var ändå huvudvärken. Det gör obeskrivligt ont och är inget jag önskar ens min värsta fiende. Får nästan ont bara av att tänka på det. Tog Zomig nasal, tillslut, då jag är livrädd för biverkningarna men den här gången fick jag inga alls. Kände absolut ingenting, jag bara somnade från och till och låg hemma under en filt med alla persienner nere och helt tyst. Skönt!
 
Stallet gick lite i ultrarapid idag men jag tog iaf en liten 15 minuters promenad med galningen Helge. Pigg och busig som vanligt. 
När jag kom hem från stallet har jag bara latat mig och tänker fortsätta med det. Måste väl laga mat så jag har något på jobbet imorgon iaf. Det är ju en av anledningarna till detta, att jag kanske äter för sällan. Det plus dålig sömn och lite stress tror jag satte igång det hela den här gången. 
 
Har mjölk och choklad-cravings!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0