Härlig söndag.

Mys i soffan med lite för mycket godis. Men det är jag värd! Sov 4 timmar inatt så dagen har varit lite seg. Sov middag en timme men det hjälpte inte nämnvärt.

Förutom att vara trött och tycka lite lätt synd om mig själv så har jag haft utsläpp i stallet, ridit liten (typ 160) häst tillsammans med emelie och Karin i skogen. Så. Härligt. Väder! Och så har jag tömkört Grande medan Helge fick mysa runt i gräshagen. Han travade med sina sedvanliga jättesteg så jag hoppas han inte har ont längre. Håller tummen!

Eftersom min nya telefon har en sjukt bra kamera så får ni vänja er med mycket bilder, men det är ju bara kul med bilder, tycker jag iaf. Inlägg utan bilder är mest tråkiga.





















Som ni ser spenderar jag en stor del av mina dagar utomhus, och oftast i närheten av hästarna. Jag ÄLSKAR att vara ute när det är soligt. Älskar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0